Вантажний фургон на базі MAN, обладнаний гідробортом Dhollandia має наступні характеристики:
Стіни кузова-фургона виготовлені зі спеціальних металевих профілів, та має конструкцію:
Зовнішня обшивка:
- Стеля та передня стінка - армований скловолокном пластик 2 мм, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії Lamilux, Німеччина;
- Бокові стінки – металевий лист товщиною 0,5.
Внутрішня обшивка:
- Передня стінка - фанера 9 мм (суцільний лист);
- Бокові стінки - обрешітка з вологостійкої фанери 9мм, на рівні 1,1м від пола полоса кріплення вантажу;
- Підлога- бакелітова вологостійка фанера 21 мм;
Підрамник виконаний з гнутих стальних спеціалізованих профілів (спеціалізована сталь імпортного виробництва), антикорозійна обробка: піскострумлений, поґрунтований та пофарбований двохкомпонентними автоемалями (грунт та автоемаль імпортного виробництва).
Кріплення фургона до рами шасі виконується за допомогою консольних кронштейнів та розвантажувальних елементів. У задній частині – жорстке з’єднання.
Задній дверний портал виконаний з нержавіючого металу.
Зовнішня обв'язка кузова - анодований транспортний алюмінієвий профіль;
Додаткове обладнання:
- Фургон обладнано передніми, задніми і боковими «LED» ліхтарями, у відповідності до Правил ЄЕК ООН R48-02;
- Освітлення всередині фургону – на стелі, дві «LED» полоси (L=1000 мм), уздовж лівого та правого борту;
- Підкрилки задніх коліс пластикові, європейського виробництва;
- Алюмінієвий профіль (відбортівка) висотою не менше 150 мм від підлоги ;
- Веловідбійники;
- Маркерна стрічка.